torsdag 20 november 2014

Roat mig med en utdelningskalender...

Jaha, då har jag lagt ner lite tid på att konstruera en utdelningskalender där jag har tagit tidigare utdelningar och gissar på att de nästa år kommer vid samma tidpunkter. Jag tänkte att det kan vara kul att veta när utdelningspengar trillar in. Tyvärr täckar jag inte in alla månader på året och den är dessutom så oexakt att jag inte skrivit in om det är i början, mitten eller slutet av månaden.
Ni får kolla och är det någon som tycker att något är fel så säg för guds skull ifrån..

Utdelningar, inom parantes Interim eller bonusutdelningar.

Januari:

Februari:

Mars:Swedbank A, Castellum, Awilco

April: TeliaSonera, NCC, SEB, Ratos, Kvaerner
Maj:Industrivärden, H&M, Atea

Juni:Awilco

Juli:

Augusti:

September:Awilco

Oktober: (Kvaerner), (Atea)

November: NCC,

December:Awilco


Ja, och där får ni automatiskt min portfölj, om än lite rörig och inte något om storleken på de olika innehaven. Det är något jag roar mig med vid ett annat tillfälle.

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar