söndag 9 november 2014

Andra bloggare.

När jag letar nya aktier att investera i spenderar jag mycket tid åt att läsa andras bloggar. Det är spännande att se hur de tänker och jag känner mig liten och otroligt novis i jämförelse. Trots allt började jag med detta i somras och kämpar med att lära mig och förstå begreppen. Därför är jag väldigt tacksam att jag kan få tips och tankar genom att läsa dessa kunniga bloggare. Undrar om ni förstår vilken makt och påverkan ni har på nybörjare som mig. Jag tänkte lista de jag läser och jag skulle läst fler om jag haft tiden, hoppas att ingen blir ledsen och känner sig utanför. Ah, just det inte många läser min blogg så jag behöver nog inte oroa mig. Petrusko, 40 procent20 år, Finansmamman, Kavastu, Snåljåpen, Gustavsaktieblogg, Ägamintid och Claes Hemberg Jag tittar regelbundet in på dessa bloggar och får tips och min bevakningslista på aktier växer ständigt och det blir inte lättare att välja vad jag ska köpa nästa gång, men ack så mycket roligare. Tack för era ord. Jag har dessutom dem på mitt twitterkonto så att jag kan följa dem live.(Det skulle kunna vara bloggarna på bilden som träffas och lagar mat tillsammans, men jag tror inte det..)

1 kommentar: