måndag 30 mars 2015

Uppdaterade innehav.

Efter dagens inköp av MTG B samt Unibet så har jag uppdaterat i mitt diagram om mina innehav. Det första jag fick göra var att ändra diagramtyp från ring till uppdelade pajbitar. Enbart av anledningen att mina små microköp inte syntes i ringvarianten. Nu tycker jag att det blev ganska tydligt.
Förändringar sen senast är att Awilcos andel sjunkit betydligt  och jag önskar att jag kunde säga att det berodde på att jag sålt av till ett bra pris, tyvärr så är det så att kursen sjunker (46,29%) och därmed också andelen av värdet i mitt innehav. Jag köpte på mig fler på utdelningen och fick ner inköpspriset betydligt.
Avanza Zero har också det sjunkit men det beror på uttag för köp av ny diskmaskin.
Protector har ökat mest 84% i dagsläget. Det är i Norge det händer.
Största svenska ökningen står Sandvik för, 27,74% samt H&M, 19,68%.

I mitt ISP har jag fått utdelningar som ökat värdet och jag väntar fler i veckan som kommer och får nog uppdatera detta diagram igen inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar